מרכז העזרה של יורמומנט
הזמנות
אילו אמצעי תשלום אתם מקבלים
אפשרויות התשלום הקיימות כרגע הן:
– כרטיס אשראי
– ביט
– אפל פיי
-פייפאל
בתיאום עם שירות הלקוחות ניתן לשלם גם ב:
– ביט
– פייבוקס
– העברה בנקאית
תשלום האשראי מאובטח על ידי התקנים המחמירים ביותר בשוק (PCI-DSS LEVEL 1) אשר מגנים על בית העסק והלקוח בצורה המקסימלית מפני חשיפה של נתוני האשראי.
האם ניתן לשלם במזומן?
מאחר ומדובר בפריטים בהתאמה אישית אפשרות התשלום במזומן אינה אפשרית. וההזמנה מראש בלבד.
קיבלתי מוצר לא נכון או מוצר פגום
אנחנו מאוד מצטערים על אי הנוחות, מאחר ומרבית המתנות באתר עשויות בהתאמה אישית, טעות היא טיפה יותר שכיחה, כמובן שהצוות שלנו עובד מאוד קשה כדי למנוע דברים כאלה, אך לפעמים יש טעויות אנוש, אנו כמובן נהיה כאן בשבילכם כדי למצוא פתרון, נצטרך רק תיעוד של מה שקיבלתם ונדאג לפצות בהתאם.
אפשר לבטל את ההזמנה שלי
על פי חוק ניתן לבטל כל הזמנה עד 14 ימי עסקים אלא אם מדובר בפריט בהתאמה אישית, במקרה שכזה ניתן לבטל כל עוד לא עברו 24 שעות מרגע ההזמנה. במקרה כזה ייגבו 5% דמי ביטול.
איך ניתן ליצור איתכם קשר?
הקמנו עבורכם מערכת וואטסאפ חכמה שמטרה לעזור ולענות לכם על כל שאלה, בעת הצורך יצטרף נציג לשיחה וישמח לענות לכם על כל שאלה. המספר 054-949-0242
איזה שיטות שילוח יש לכם?
מאחר ומדובר בפריטים בהתאמה אישית תהליך הייצור שלכם מורכב מעבר לרגיל.
לכן אנו עובדים עם שתי שיטות משלוח עיקריות:
חלק מהמוצרים אנחנו מייצרים בייצור והדפס מקומי, מוצרים אלו מצויינים באתר ומופיעה תגית בהתאם,
במוצרים אלה יש אפשרות לאספקה מיידית.
לאיסוף עצמי תוך 3 ימי עסקים.
משלוח בחינם לנקודת איסוף: 2 -9 ימי עסקים
משלוח עד הבית עם שליח בתוספת 40 ש״ח: 2 -8 ימי עסקים
משלוח עד הבית אקספרס 75 ש״ח : 3-1 ימי עסקים בתיאום מראש בלבד על ידי פנייה לוואטסאפ.
איסוף עצמי אקספרס 70 ש״ח: 1 ימי עסקים בתיאום מראש בלבד על ידי פנייה לוואטסאפ אלינו.
ימי המסירה הם א’-ה’ בשעות 8:00-21:00.
שיטה 2 ייצור מחוץ לארץ)-
משלוח חו”ל לנקודת איסוף: כל המשלוחים מחו”ל נשלחים בחינם לנקודת איסוף! וזמן המשלוח הוא בין 9 ל 15 ימי עסקים – בממוצע המשלוח מגיע תוך 10-14 ימי עסקים.
משלוח חו”ל עם שליח עד הבית בתוספת 35 ש״ח: 9-15 ימי עסקים.
משלוחים אשר מגיעים לחול לא זמינים לאיסוף עצמי. מאחר והם נשלחים מהמפעלים ישירות אליכם ולא עוברים במשרדינו שוב.
דגשים חשובים:
במשלוח אקספרס עד הבית – חברת השליחויות תבצע עד שני ניסיונות מסירה בתיאום טלפוני מול הלקוח. כל ניסיון נוסף יחייב אישור ויחוייב במחיר המקורי המלא.
לקוח שלא יאסוף את החבילה מנקודת חלוקה בתוך 6 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על החבילה שהגיעה – המשלוח יוחזר לחברה והלקוח יחוייב בעלות משלוח נוספת.
האם אקבל מספר מעקב למשלוח? בהחלט כן. לכל שיטות המשלוח יש מספר מעקב, וברגע שהמשלוח יוצא אליכם אתם תקבלו SMS עם מספר המעקב.
משלוחים
מתי אקבל את החבילה שלי
מאחר ומדובר בפריטים בהתאמה אישית תהליך הייצור שלכם מורכב מעבר לרגיל.
לכן אנו עובדים עם שתי שיטות משלוח עיקריות:
חלק מהמוצרים אנחנו מייצרים בייצור והדפס מקומי, מוצרים אלו מצויינים באתר ומופיעה תגית בהתאם,
במוצרים אלה יש אפשרות לאספקה מיידית.
לאיסוף עצמי תוך 3 ימי עסקים.
משלוח בחינם לנקודת איסוף: 2 -9 ימי עסקים
משלוח עד הבית עם שליח בתוספת 40 ש״ח: 2 -8 ימי עסקים
משלוח עד הבית אקספרס 75 ש״ח : 3-1 ימי עסקים בתיאום מראש בלבד על ידי פנייה לוואטסאפ.
איסוף עצמי אקספרס 70 ש״ח: 1 ימי עסקים בתיאום מראש בלבד על ידי פנייה לוואטסאפ אלינו.
ימי המסירה הם א’-ה’ בשעות 8:00-21:00.
שיטה 2 ייצור מחוץ לארץ)-
משלוח חו”ל לנקודת איסוף: כל המשלוחים מחו”ל נשלחים בחינם לנקודת איסוף! וזמן המשלוח הוא בין 9 ל 15 ימי עסקים – בממוצע המשלוח מגיע תוך 10-14 ימי עסקים.
לקוח שלא יאסוף את החבילה מנקודת חלוקה בתוך 6 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על החבילה שהגיעה – המשלוח יוחזר לחברה והלקוח יחוייב בעלות משלוח נוספת.
האם אקבל מספר מעקב למשלוח? בהחלט כן. לכל שיטות המשלוח יש מספר מעקב, וברגע שהמשלוח יוצא אליכם אתם תקבלו SMS עם מספר המעקב.
איך ניתן לעקוב אחרי החבילה שלי
כמה ימים לאחר ההזמנה שלך תקבלו מספר מעקב למייל/סמס איתו תוכלי לעקוב אחרי ההזמנה
יש לציין שמרגע האריזה ועד ההגעה לארץ – לפעמים המשלוח לא מתעדכן והסטטוס אותו אותו באתר הוא “פרטי מעקב לא נמצאו”. אין לך מה לדאוג, זה לא אומר שהמשלוח לא נשלח, הוא יצא למשלוח והועבר לטיסה, ברגע שהחבילה תנחת בארץ תקבלו SMS עם הגעתה, עם העברה של החבילה לחברת המשלוחים וביום ההפצה / כשהחבילה הגיעה לנקודת החלוקה וזמינה לאיסוף.
במקרים שבהם אין שינוי ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו ונשמח לסייע
לאן המשלוח שלי יגיע
אם הזמנת לנקודת איסוף – ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה אליך מתי שהמשלוח יהיה באיזור שלך ( אסמס ישלח מחברת המשלוחים ) אם הזמנת משלוח עד הבית, אז המשלוח יגיע לכתובת שצוינה במעמד ההזמנה.
לא הצלחתי לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה
לא ניתן לבחור נקודת איסוף במעמד ההזמנה מכיוון שלפעמים הנקודות משתנות. (יש נקודות איסוף לכל רחבי הארץ)
כשהמשלוח יגיע לאיזור שלך ישלח למספר הטלפון שציינת אסמס בו ניתן יהיה לבחור את נקודת האיסוף המועדפת בשבילך.
איך אדע שהמשלוח שלי הגיע
אנו שולחים מיילים ואסמסים המעדכנים על עדכון סטטוס המשלוח דרך חברת השילוח, כשהחבילה באיזור שלך, וכשהוא מגיע אלייך או לנקודת האיסוף.
האם ניתן לשנות פרטים בהזמנה שלי
לפני רכישה סופית, אנא וודאו שכל פרטי ההזמנה שלכם נכונים ואין בעגלה פריטים שאין בכוונתכם לרכוש. במידה ושלחת פנייה ביום העסקים בו ביצעת את הרכישה, אנו נשתדל לתקן את הפריטים לפני שההזמנה יוצרה. במידה וההזמנה כבר יוצרה ומדובר בהתאמה אישית, לא ניתן לבצע שינויים/ביטולים מלבד מוצרים אשר לא נעשו בהתאמה אישית.
הזמנתי בנפרד 2 הזמנות האם ההזמנות יגיעו ביחד
אנחנו עובדים מאד קשה כדי להוציא את כל ההזמנות במהירות האפשרית. אם הזמנת את ההזמנה השניה בתוך 24 שעות מביצוע ההזמנה הראשונה, בדרך כלל אנחנו נצליח לאחד את המשלוחים, אך אנחנו לא יכולים להתחייב לכך.
נודה אם תיצרו קשר עם שירות הלקוחות שנוכל לתאם את המשלוח ביחד.
פספסתי את המשלוח ולא לקחתי
שליח עד הבית יספק את המשלוח לכתובת עד פעמיים, במידה שלא יכלת לקבל את המשלוח במסגרת הפעמיים האלו / לא ענית לפלאפון ועוד שלל סיבות אחרות – החבילה תוחזר לחברת המשלוחים ותחוייב בהפצה חוזרת בתשלום. במידה שאת לא יכולה לקבל את החבילה באותו היום – ניתן להגיד לשליח באיזה יום ובאילו שעות נוח לכם לקבל את החבילה.
שמתי בטעות נייד / כתובית / מייל שגויים
אין בעיה! כל עוד ההזמנה עוד לא יצאה למשלוח – ניתן לשנות את פרטי ההזמנה, כל שיש לעשות הוא לפנות אלינו בוואטסאפ ונדאג לעזור לכם.
הגעתי לנקודות איסוף אך החבילה לא שם
צרו קשר עם שירות הלקוחות ונעזור לכם בכל התהליך , לא לדאוג 🙂 יש פתרון להכל
נשמח אם תעברו על המידע טרם הפנייה
אמצעי תקשורת וזמינות
לצורך שיפור השירות, הקמנו עבורכם מערך וואטסאפ חכם שמטרתו לעזור לכם בהכל, שמבוסס על צא׳ט בוט חכם, במקרה הצורך נציג אנושי יעזור לכם.
המספר של הוואטסאפ הוא 054-949-0242
צוות התמיכה פעיל בכל יום עסקים (ללא סופי שבוע וחגים) בימים א׳-ה׳.
שעות פעילות: 10:00 - 18:00
פניות להזמנות עסקיות בלבד.