loader image

מתנות מיוחדות ומרגשות עבור האנשים שאתם הכי אוהבים! | לאור המצב הביטחוני משלוחים חינם לכל הארץ למזמינים היום | עם ישראל חי✡️ | ! |  

מתנות מיוחדות ומרגשות עבור האנשים שאתם הכי אוהבים! | לאור המצב הביטחוני משלוחים חינם לכל הארץ למזמינים היום | עם ישראל חי✡️ ! |  

מדיניות משלוחים והחזרים

YOUR MOMENT  תקנון אתר

זמני אספקה:

15 ימי עסקים מרגע השלמת העסקה הזמנות שיקלטו אחרי השעה 16:00 יחשבו שנקלטו ביום העסקים הבא.

לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדוייקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחוייב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.

 החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

ביטול עסקה:

מכיוון שמדובר במוצר אשר מיוצר אישית עבורכם – לאחר ייצורולא ניתן לבטל את העסקהעסקות שיבוטלו לפני ייצור יחויבו בדמי ביטול על סך 5% מערך  העסקה

החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא  – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהם או קשורה אליהם.

 בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר.

בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

 החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ”כוח עליון” ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ”ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

המוצרים נשלחים באמצעות הספקים שלנו מחול, דרך דואר ישראל לנקודות איסוף הקרובה לכתובת שצוינה, לרוב המשלוחים מגיעים תוך 10-14 ימי עסקים, אך לפעמים יש חריגות שלא בשליטתנו וכן, החברה לא תיהיה אחראית על עיכובים של גורמי צד שלישי כמו חברות המשלוחים.

יצירת קשר:

לשאלות ובירורים נוספים בנוגע להגנת הפרטיות באתרניתן ליצור עימנו קשר בוואטסאפ ו/או באמצעות המייל.

וואטסאפ: 054-949-0242


דוא״ל:[email protected]

– כתובת העסק שלנו


 

לקוחות יקרים שימו לב, עקב עומס יום האהבה, הזמנות חדשות לא ייקלטו לפני ה16 בפבואר. מכירות יום האהבה נסגרו. כל הזמנה חדשה תקלט מה-16 בפבואר.

דילוג לתוכן
עזרה עם ההזמנה?