YOUR MOMENT תקנון אתר
זמני אספקה:
משלוח לנקודת איסוף: עד 9 ימי עסקים.
משלוח עד הבית: 3-6 ימי עסקים.
איסוף עצמי ממחסני החברה בגבעת שמואל, מוכן תוך 3 ימי עסקים זמני האיסוף הם 14:00-19:00. (ברגע שהחבילה תיהיה מוכנה נעדכן בוואטסאפ + במייל)
(זמן האספקה כולל את זמן הייצור, אך חשוב לקחת בחשבון שהספירה מתחילה מהרגע שבו נשלחו כל התמונות ושהם תקינות, במידה ויהיו תמונות לא טובות ויהיה צורך בתמונות חדשות זה עשוי לעכב את מועד האספקה).
הזמנות שיקלטו אחרי השעה 13:00 יחשבו שנקלטו ביום העסקים הבא.
במידה ולא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדוייקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.
החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.
ביטול עסקה:
ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימי עסקים על פי חוק הגנת הצרכן למעט מתנות אשר ייוצרו בהתאמה אישית אותם ניתן לבטל עד 24 שעות מביצוע ההזמנה, לאחר הייצור, לא ניתן לבטל את העסקה. עסקות שיבוטלו לפני ייצור יחויבו בדמי ביטול על סך 5% מערך העסקה
החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהם או קשורה אליהם.
בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר.
בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ"ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
אך לפעמים יש חריגות שלא בשליטתנו וכן, החברה לא תיהיה אחראית על עיכובים של גורמי צד שלישי כמו חברות המשלוחים.
יצירת קשר:
לשאלות ובירורים נוספים בנוגע להגנת הפרטיות באתר, ניתן ליצור עימנו קשר בוואטסאפ ו/או באמצעות המייל.
וואטסאפ: 054-949-0242
דוא״ל:[email protected]